Covid-19: Savjeti i najbolje prakse za prodavače rabljene teške opreme i kamiona

Trenutna kriza Covid-19 i njezini neželjeni učinci na naš život i gospodarstvo tjeraju ljude da preispitaju način na koji obično posluju. Tijekom ovog razdoblja neočekivanih izazova i usporenih aktivnosti, tvrtke bi ovo vrijeme trebale iskoristiti za razvoj rješenja za najbolje prilagođavanje trenutnoj situaciji i posljedicama.

Tri faktora koja donose malo svjetla i nade u blisku budućnost trgovine rabljenom opremom:

1. Kako je proizvodnja nove opreme i dijelova zastala zbog zatvaranja tvornica OEM-proizvođača, kupci će se obratiti rabljenoj opremi kako bi nastavili svoje aktivnosti. I dalje su visoke cijene rabljene opreme.

2. Broj kupaca koji posjećuju Mascus i šalju zahtjeve za kupnju prodavačima nije se smanjio; naprotiv, vidjeli smo više aktivnosti kupaca tijekom prvog tromjesečja 2020. u odnosu na isto razdoblje 2019. godine.

3. Tvrtke koje prije uspiju uskočiti u mrežni vlak, bolje će se snalaziti u sljedećim mjesecima i dugoročno. Vidimo kako se trend digitalizacije ubrzava kako bi se suprotstavili izazovima koji nastaju zbog zatvorenosti i socijalnog distanciranja.

Tvrtke se svugdje prilagođavaju internetskom modelu kad god je to moguće, jer samo redovno izvanmrežno poslovanje više nije dovoljno: restorani zatvoreni za redovno poslovanje primaju internetske narudžbe i dostavljaju hranu kući, ljudi naručuju robu putem interneta jer više ne mogu ići u većinu trgovina osobno, a dražbe uživo uspješno su prešle na mrežne aukcije, samo da spominjemo primjer iz industrije rabljene opreme.

Neposredne mjere koje biste trebali poduzeti kao trgovac rabljenim teškim strojevima i kamionima

Poboljšajte kvalitetu svojih unosa i istaknite se od konkurencije – pregledajte svoje dionice navedene na mreži i pobrinite se da imaju relevantnu cijenu, detaljne informacije o artiklu i njegovom stanju, kao i opisne fotografije. To će vam donijeti brzu prednost na popisima drugih trgovaca, jer kupci smatraju da su popisi s cijenama i fotografijama privlačniji. Ovo je najjeftinija i najbolja mjera koju možete poduzeti da biste ostvarili više potencijalnih kupaca od Mascusa i vlastite web stranice.

Ažurirajte svoje zalihe – provjerite imate li najnovije dionice na mreži s najnovijim informacijama; iskoristite sporija vremena i napravite “proljetno čišćenje”.

Brzo odgovorite na zahtjeve kupaca – Jednostavno je, ako ne reagirate brzo na upit o kupnji (zahtjev za kontakt e-poštom, tekstualna poruka ili telefonski poziv), zainteresirani kupci odvest će svoje poslovanje negdje drugdje i kontaktirati druge tvrtke koje prodaju slične proizvode. Kao potrošači, sve više očekujemo trenutne odgovore.

Provjerite imate li web mjesto koje Google može pronaći i da je prilagođeno mobilnim uređajima! – Ako još nemate vlastitu web stranicu ili ako web stranica nije prilagođena mobilnim uređajima, ovo bi mogla biti jedna od vitalnih promjena koju biste trebali prvo napraviti! Budite prisutni na mreži, a posebno na mobilnim uređajima (50% kupca rabljene opreme i kamiona koji posjećuju Mascus to rade sa svog mobilnog telefona, a ne s računala).

Korištenje video poziva – Kako je većini od nas zabranjeno putovanje, video pozivi mogu biti izvrsna alternativa licem u lice sastancima, pa čak i omogućiti kupcu daljinski pregled opreme. Nedavno smo čuli priču o trgovcu koji je prodao stroj klijentu putem video poziva Facebook Messenger. Obavijestite svoje klijente da ste dostupni za video poziv!

Društveni mediji i marketing putem e-pošte – ne ustručavajte se biti aktivniji nego inače na društvenim mrežama i svojim vijestima pratite svoje partnere i klijente. U to vrijeme ljudi provode puno vremena na mreži, a vi im možete privući pažnju informativnim sadržajem (vaši videozapisi, dijeljenje dobrih vijesti, slanje e-pošte s najnovijim vijestima iz vaše tvrtke).

Mascus vam može pomoći!

Ako želite znati više savjeta za nastavak poslovanja, kontaktirajte svog lokalnog predstavnika za daljnje informacije. Tu smo za vas!

Komentiraj

Filed under MASCUS

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s