Komatsu je redizajnirao svoj najveći damper, HD1500-8E0

Komatsuov novi kruti kamion HD1500-8E0 najveći je kruti kamion tvrtke.

Kamion je namijenjen za radove na agregatu, kamenolomu i rudarstvu i nosivosti je 153 tone.

Kabina je redizajnirana sa sjedalom sa zračnim ovjesom – sa standardnim grijanjem i ventilacijom sjedala – za prigušivanje vibracija. Vibracije su dodatno smanjene MacPherson oprugom i hidropneumatskim neovisnim prednjim ovjesom. Komatsu je također pokušao smanjiti buku u kabini na 72 decibela A s nižom bukom Komatsu Tier 4 Final motora, kvačila ventilatora i brtve kabine.

KomVision sa šest kamera pruža operaterima pogled na okolinu iz ptičje perspektive od 360 stupnjeva. Zaslon osjetljiv na dodir za sustav nudi način rada dvostrukog zaslona za istovremeno gledanje s dvije kamere.

Kamion je opremljen integriranim mjeračem opterećenja koji upravlja opterećenjem svakog ciklusa povlačenja, analizira obujam proizvodnje i radne uvjete stroja, kažu u tvrtki.

Hidraulične mokre kočnice s više diskova nalaze se na sva četiri ugla kamiona. Stalno se hlade i djeluju kao usporivač pri većim brzinama pri spuštanju nizbrdo. Spuštanje nizbrdo također se može kontrolirati postavljanjem željene brzine vožnje s automatskim usporavanjem brzine.

Kamion je također opremljen Komatsuovim sustavom za kontrolu proklizavanja, koji kontrolira proklizavanje stražnjih kotača i automatski primjenjuje pritisak na neovisne kočnice kotača kako bi održao trakciju.

Automatski mjenjač sa sedam stupnjeva prijenosa ima dvije podesive brzine za vožnju unatrag. Mjenjač također ima K-ATOMiCS, koji omogućuje elektroničku kontrolu stupnjeva prijenosa s automatskom modulacijom spojke. Komatsu kaže da pruža optimizirano uključivanje spojke u svakom stupnju prijenosa za glatko mijenjanje brzina bez gubitka okretnog momenta. Također čini vožnju udobnijom i pomaže u sprječavanju prolijevanja materijala iz kreveta, kažu u tvrtki.

Servisne točke za motor, prijenos, upravljanje kočnicama i otvori za pražnjenje za punjenje hidrauličkog ulja nalaze se na podu na jednom središnjem mjestu, na dnu hidrauličkog spremnika. Sustav podmazivanja koji automatski opskrbljuje mast u unaprijed određenim intervalima standardan je.

Prekidač za isključivanje akumulatora nalazi se na lijevoj strani kamiona i također mu se može pristupiti s tla. Postoje točke za pričvršćivanje sigurnosnih pojaseva.

Paket za hladno vrijeme uključuje električno grijanje korita motornog ulja, rashladne tekućine, spremnika ulja za upravljanje i podizanje, korita ulja mjenjača i spremnika ulja za kočnice koji se spajaju na vanjski izvor napajanja. Motor je također standardno opremljen sustavom pomoći pri pokretanju po hladnom vremenu.

Vir: Equipmentworld

Komentiraj

Filed under građevinarstvo, građevinske vesti, MASCUS

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s